יום רביעי, 3 בנובמבר 2010

נכתב מהלב


נכתב מהלב
קוראים לי אסף לשר
אני מוביל דרך לאורך חיים בריא דרך קורסי בישול שמעניקים ליווי לאנשים שמבינים ורוצים לחיות חיים בריאים ועשירים ולא רק עשירים או רק בריאים.
אני מעדיף לא לומר למה חשובה הבריאות ואני לא מתכוון למחלת השפעת אלה למחלות לא נעימות שבדרך כלל מפריעות לסדר היום ולפעמים הורסות אותו מהיסוד.
אני מעדיף לא לומר למה חשוב להיות בריאים כדי להמשיך לחיות חיים סוערים שהכול בהם יכול לקרות, להתאהב באשת חלומותיך ואפילו פעם שנייה ושלישית אם יש צורך בכך, לראות עולם, להריח אותו ובעיקר לחיות אותו ואת מה שהוא מציע.
אני מעדיף כן לומר שהאוכל הוא הכלי הטוב ביותר כדי לשקף את המציאות בה אנו בוחרים לחיות וגם הכלי הטוב ביותר כדי לשפר את המציאות שנבחר לחיות.
לא משנה במה אתם עובדים וכמה אתם אוהבים את החיים, במידה ותזלזלו בדבר שנותן לכם את האופציה לעשות זאת, הכול יגמר. תסתכלו סביבכם גם במבוגרים יותר וגם במבוגרים פחות ואפילו ילדים, הם הולכים להיבדק וחלילה למצוא איזה גורם שיקצר להם את החיים או שיהפוך אותם לבלתי נסבלים, את זה לא מראים הרבה בטלוויזיה.
קראתי עשרות ספרים ושמעתי המון סיפורים על אנשים שחלו במחלות קשות שיצאו מהן ולא יצאו מהם.
במה תבחרו?
לצאת מהמחלה
לא לצאת מהמחלה
או להקדים תרופה למחלה ולהסתכל עליה מרחוק מאד.
תנו לי לנחש תשובה ג' היא בטח הנכונה.
גיליתי שבעולם יש כאלה שכל ייעודם הוא "לדפוק אותך" אבל מנגד יש מספר דומה שנמצא ממש כאן כדי להיות לצידך ולתת לך ממה שהוא מאמין יוכל לשפר את דרכך ומהצד שלי את בריאותך דרך האוכל.
מישהו כזה מהטובים פעם לימד אותי שלא כולם רוצים "לדפוק אותך" ואל תפסיק לתת צ'אנס לאלו שכאן בשבילך.
זה לא אומר להיות פתי שוב ושוב, זה אומר ללמוד שוב ושוב.
החיים קשים ובו זמנית מדהימים, מאתגרים ובו זמנית מפנקים, לא הוגנים ובמקביל מפתיעים לטובה
תבחרו במדהימים, במפנקים ובמפתיעים לטובה ותתקשרו כדי להצטרף עכשיו ולא מחר לקורס בישול שמעניק "התחלה חדשה במטבח".

זה הזמן לשתף

בתודה מראש
אסף לשר

פוסטים לפי נושאים