יום שלישי, 16 באוקטובר 2012

מועדון ארוחת הבוקר – שיבולת שועל

מועדון ארוחת הבוקר

 בערך כשהייתי בכיתה א' או ב' אני זוכר שאבא שלי התחיל להתעניין בצמחונות וטבעונות וכמובן כמו שהיום אני מנסה לעשות לבני הוא ניסה לגרום לנו לאכול דייסת שיבולת שועל, אני זוכר שאני ממש לא אהבתי דייסות ולכן לא נגעתי בזה עד לפני 5 שנים.
סבתא שלי, אימא של אבא שלי שתחייה (סבתא דורה) נראית כמו חדשה והיא אוכלת מאז ומתמיד כל בוקר דייסה משיבולת שועל, ובנוסף היא לא אוכלת שטויות, רק אוכל ביתי מזין שהיא מבשלת.
כשהחלטתי לחיות בריא הבנתי כמה דייסת שיבולת שועל טובה  ולכן התחלתי להכין לי מידי בוקר דייסה שבכנות אומר שחוץ מהריח המתקתק שעולה משיבולת השועל הדייסתית אני לא אוהב את המרקם גם כי אני לא רגיל אליו. ניסיתי לשלב פירות יבשים, גרעינים, אגוזים, קינמון ואפילו שוקולד איכותי ועדיין זה לא היה קל אבל אני לא מוותר בקלות וסיגלתי לעצמי את הדרך ליהנות מהכנה ואכילה של הדייסה ולהזכירכם בילדות וגם בצבא מאוד סלדתי ממנה.
עכשיו בעודי אוכל מהדייסה שמשלבת חצי כוס שיבולת שועל, כפית גדושה דבש, כפית קינמון, חופן אגוזי מלך או שקדים שלמים או פרוסים, 1/4 כוס צימוקים ו2 כוסות מים.
כשהתחלתי לאכול את הדייסה הצלחתי לשכנע את אורי אשתי לאכול איתי וכך גיליתי שלאכול דייסה לבד זה פחות כיף ופחות אטרקטיבי (לאכול דייסה בשניים זה פשוט מנחם, להרגיש שאתה לא מתמודד לבד עם המרקם שאתה לא כל כך רגיל אליו).
למי שמרגיש כמוני אני מציע שיתוף פעולה מעניין, מה אתם אומרים שתאכלו גם אתם מהדייסה הבריאה הזאת בבוקר ואני ירגיש שאני לא לבד וגם אתם תרגישו שאתם לא לבד, נשתף שילובים חדשים ומפתיעים ותמונות ויהיה לכולם כיף ואולי גם טעים.
אם אתם בעניין ,תגיבו ואדע שאני לא לבד ואם לא זה עדיין בסדר. 
בתאבון


פוסטים לפי נושאים