יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

כואב לי שאין לי שליטה על מה שאני אוכל, מכירים את זה?


כ
ואב לי שאין לי שליטה על מה שאני אוכל, מכירים את זה?

במיוחד לזוגות עם ילדים כמוני יש שגרה טובענית מלאה פלוס, כזאת שכל רגע פנוי מקבל משמעות מיוחדת ואפילו מקודשת. גם לי אין זמן להכין אוכל ולכן אני מוצא את עצמי רעב כמעט בכל שעות היום.
בשלב מסוים החלטתי שלי זה לא יקרה (אני לא יהיה רעב) כי בסדר העדיפות שלי וכמו שנפוליון אמר "הצבא צועד על כיבתו" ואני מרגיש שכל יום הוא מאין מלחמה ואני חייל שחשוב לו לנצח ולא רק היום אלה בכל יום ולהרבה ימים, לנצח את תחושת הרעב לאוכל מזין ואמיתי ופשוט להכין אותו, נכון זה לא פשוט להכין אוכל, זה תהליך מורכב שיכול להיכשל, אבל כדי לעלות את אחוזי ההצלחה ל100% פיתחתי שיטה שדרכה מבינים בישול וכך מבינים איך להצליח ולא תאמינו אפילו ליהנות מהתהליך.

הכל בקורס בישול ואפייה שנקרא "קסם המטבח"
36 שעות שהם 12 שיעורים בנושאים :מבוא, ירקות, מרקים, פסטה ורטבים, שמרים, מתוקים, פשטידות וקישים, ממולאים, קציצות ותוספות, דגים ותוספות, בשר ותוספות ושיעור בנושא אירוח מסוג קוקטייל שהוא חגיגה ענקית של מטעמים קטנים.
בקורס בישול שרץ יותר משבע שנים ברציפות וסוחף אחריו מאות תלמידים נלהבים לומדים איך להפוך את הזמן במטבח לשמח ומהנה, ליעיל והכי חשוב שכל יום וזמן נוסף של שהות במטבח יוצר ניסיון לימוד אישי שמשתפר.

כנסו, שתפו, ספרו והירשמו לתאריך הקרוב יום רביעי ה – 14/12/2011 מהשעה 18:30 – 21:30


טל - 0508386757

פוסטים לפי נושאים