יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

למה בכלל אני מלמד בישול?



כבעל עסק עצמאי אני מוצא שלפעמים אני שוכח למה אני עוסק בלימודי הבישול והאפייה ומתבלבל לרגע על הסיבה האמתית שבחרתי לעסוק במקצוע זה.
אז אני נזכר שהבסיס לעיסוקי היינו תרומה ומתן ערך לכל מי שחפץ בחיים בריאים דרך הכנה מהנה של אוכל מזין, טעים ושכיף לאכול.
אני שמח שעד כה נפלה בידי הזכות לחיות באמת, תוך הגשמה עצמית שאני זוכר להעריך כל יום.
בכל פרק זמן של שינוי אני שואל שוב ושוב את השאלה " איך אוכל לתרום לכמה שיותר אנשים בכמה שפחות זמן " ואז יוצא לפעולה. עד כה עמדתי בשני יעדים שאני רואה כמאוד גדולים וחשובים בחיי, האחד קורס בישול שמשודר און ליין באינטרנט (היחידי והראשון בארץ) שבזכותו ניתן לצפות בכל התכנים בכל מקום ובכל זמן ואליו התווסף גם ספר בישול דיגיטלי שמקיף את כל תכני הקורס הבסיסי הראשון והמתקדם.
היעד השני שהגדרתי לעצמי הוא לבנות מקום שיהיה סוג של בית חם לאוהבי הבישול והאפייה, וכאדם שאוכל ממלא את חייו ונירוסטה וסכינים מרגשים אותי, הגשמתי את הפנטזיה ובית בדיוק כמו שתכננתי הוקם .
המקום שבניתי אינו מיועד רק לי כך נאמר לי ע"י אשתי אלא עלי לחלוק אותו עם עוד אנשים וזאת אעשה בחפץ לב.

אחרי חודשיים מלאים שבהם התרכזתי אך ורק בבניית המקום אני מתרכז היום בלגרום לו להיחשף כמה שיותר לאלו שישמחו לחלוק איתי את אותה פנטזיה במטבח חלומי ומצויד שכל תכליתו הנאה והתפתחות בעולם כל כך מגוון, שמח, טעים, צבעוני ואין סופי.
הערך שאליו מכוון התוכן הוא חינוך לאורח חיים בריא על ידי הבנת המהות של המזון בחיינו ועל הדרך להכניס אוכל עשיר וטעים לשגרת יומנו. ג'ורג' ברנרד שו אמר ואני מסכים איתו "אמור לי מה אתה אוכל ואומר לך מי אתה", אני שמח להעשיר אנשים בידע שישפר את מזונם ועל ידי כך גם את חייהם.


אני מבין כמה האיזון חשוב ולשם אני מכוון. האיזון בין הצורך הטבעי של הגוף לקבל אך ורק ערכים ממזונות טבעיים ובין הרצון הבלתי נשלט לצרוך גם מיני מעובדים שאין מה לעשות עושים לפעמים טוב על הנשמה.

הקורס כולו עוסק בדרך להגיע לאיזון בריא על ידי הבנת עולם הבישול, חומרי הגלם והדרכים ליצור במקצועיות אוכל מזין וטעים שישבור הרגלים מתוך הבנת המושג איכות והקשר שלו להנאה, עושר, אושר ובריאות.

כדי ליצור את אותה חשיפה גדולה לערך שהקורס מעניק בניתי מוצר שנקרא "ארבע במאה" ארבעה חברים, ארבעה מפגשים ומאה ש"ח שמשלם כל משתתף (על כל ארבעת המפגשים). מה שאומר לאסוף מהר חברים ולהירשם.

כדי לצפות בהזמנה ולהירשם למבצע כנסו כאן



פוסטים לפי נושאים