יום רביעי, 10 באפריל 2013

100% בריאות שלכם זה מה שחשוב

הבריאות שלכם היא ההצלחה שלי, זה המוטו שלי יותר משמונה שנים ברציפות שקושר את קורס הבישול 12 המפגשים לאורח חיים בריא, להנאה בחיים ולהצלחה בכל מה שתעשו, אני מאמין שהכול זה עניין של תפישה, איך שנתפוש את המציאות כך היא תהיה ולכן אני בוחר לחשוב ולפעול בו זמנית במובנים של תרומה ולשאול את עצמי כל פעם מחדש בל אשכח לרגע " איך אני מצליח לתרום יותר ליותר אנשים ביעילות המרבית ותוך כדי איך פעולות אלו יכולות להעשיר אותי בתור בן אדם ולתרום גם לתא המשפחתי הקרוב שהוא לא פחות חשוב".

הבריאות שלכם היא הדרך בה תבחרו לפעול מעתה ואילך, להחליט החלטות שכולות ונבונות שישפיעו גם על השנייה הבאה בחייכם וגם על העתיד הרחוק.

יוצא לי בתקופה האחרונה (שמונה שנים האחרונות) לפגוש מאות ואלפי אנשים כל כך איכותיים, כל כך כייפים ומעניינים שאני אומר תודה, תודה שאני מקיף את עצמי בסוג כזה של אנשים שלומדים ממה שיש לי ללמד ומלמדים אותי לא פחות (לרוב הם לא יודעים זאת אך אני לומד המון גם מהם).

בריאות בשבילי זה קודם הנאה ממה שעושים ואחרי זה מגיעות התוצאות, לרוב נהנים מעשייה של פעולת איכותיות שגם תורמות לנו, לדוגמה אני מאמין שנהנה יותר לאכול אוכל שנעשה היטב ובמחשבה, שיהיה טעים, מגוון וצבעוני כי זה כיף יותר.

אני  גם מאמין שבריאות היא שילוש של הנאה קודם כל מהדבר שתופש את רוב זמננו ואז למלא את חיינו גם בפעולות נוספות שבלעדיהם לא תיתכן בריאות שלמה כמו פעילות גופנית ומודעות אישית לגבי מה לאכול, כמה ומתי ומימוש המודעות לפעולות מעשיות.

אני שמח לחיות וליהנות מלהראות לאנשים כמה כיף לבשל, כמה כיף אפשר להשיג תוצאות מושלמות תוך כדי הבנה מה זה בכלל אומר תוצאות מושלמות. אני מסופק מעשרות תגובות ותודות מחממות על האופן בו משתתפי הקורסים מבשלים ונהנים להשיג תוצאות שמשפרות את חייהם, אנשים רבים אופים בבית לחם, מכינים לבד את הפסטה הכי משובחת שאפשר למצוא,  הם מכינים מרקים משובחים ומתפנקים על קינוחים מנחמים והכול בזכות עקרונות ויסודות בישול שפתחו בפניהם את ההבנה של שפת הבישול, הם מבינים כבר מה חומרי הגלם אוהבים, מה עושה להם הכי טוב, אני בעצמי טועם עכשיו לחם שיצא הרגע מהתנור עם ריבת תות טעימה וזה כיף.

יש לי בקשה

אני מתרחב ומעוניין לקחת עוד מקום נוסף כדי שאוכל ללמד יותר אנשים את כל הכיף הזה.

במסגרת הליווי העסקי המשובח ראוי לציין שמלווים אותי להגיע ליותר אנשים איכותיים שרוצים ללמוד בישול הצבנו יעד למלא את הקורס שנפתח ביום חמישי ב - 2/5 גם בבוקר וגם בערב ואז אוכל לקבל אור ירוק ולהשמיש חלל לימוד נוסף גדול ומשוכלל יותר, אפילו היום נכנסתי לתוכו ואני כבר רואה איזה מפנק הוא הולך להיות.

אני מבקש מכל מי שקורא לעזור לי להביא עוד תלמידים לקורס של יום חמישי ולהיות חלק פעיל בפתיחה של עוד כיתת בישול גדולה ומשובחת, אני מבטיח שכל מי שידאג לי לתלמידים יזכה בצופרים משתלמים לבחירה, טעימים ומלמדים במיוחד.

כדי להירשם בעצמכם או לתת לי טלפון של אנשים שנראה לכם שרוצים ליהנות מכל השפע שיש לי להציע לחצו כאן ומלאו את פרטיכם בצור הקשר.

בתודה מראש

אסף לשר

פוסטים לפי נושאים