יום חמישי, 21 ביולי 2011

הצצתי לכם בסל הקניות ולא תנחשו מה גיליתי

הצצתי לכם בסל הקניות ולא תנחשו מה גיליתי
בדקתי 100% קונים וגיליתי ש-90% קונים מעל 80% חומרי גלם מעובדים, ארוזים באריזה צבעונית יפה ומפתה שמספרת סיפורים יפים על חיים ורודים ובריאים בארץ הפלאות.
סקרנותי גברה וכדי להבין למה יותר מ- 90% קונים "ג'אנק" החלטתי לשאול.
התשובות שקיבלתי היו מוזרות בעיני: "זה בריא", "אמרו בפרסומת שזה בריא", חברים שחיים בריא משתמשים במוצר הזה כל הזמן", "זה נוח", "זה זול" ...
  1. אוכל לא יכול להיות בריא הוא יכול להיות מזין כחלק מאורח חיים בריא.
  2. אל תאמינו לכל מה שמספרים בפרסומות, כי הם מוציאים מיליוני שקלים על סיפורים שיוצרים הזדהות מתוחכמת הגורמת למיליוני צרכנים לרוץ ולקנות. זה בסדר לרוץ אבל לא לרוץ ולקנות כי יש אותיות קטנות שאותם חברות הפרסום לא כל כך רוצים שתקראו ואכן רובנו לא קוראים אלא רצים וקונים.
  3. אל תעשו כל מה שהחברים שלכם עושים כי אין לכם את אותם הגנים ואני מוכן להתערב שהם צעירים ויפים. לגוף יש יכולות מוגבלות לפרק, אם בכלל, מוצרים מעובדים, בסופו של דבר בגיל מוקדם יחסית (45 – 60 ) הגוף יאותת לכם להפסיק ואם אתם לא תקשיבו לו הוא יתחיל להתקלקל.
  4. זה נוח עכשיו והרבה פחות נוח אם אתם מתכננים להאריך שנים ולהיות בריאים.
  5. זה זול עכשיו כי ככה אמרו בפרסומות אבל אם תבדקו היטב תגלו שאם תכינו לבד את אותה מנה היא תעלה לכם כמעט חצי.
אני מבקש מכם להפסיק לתרץ ולהצדיק פעולות מזיקות שאת המחיר עליהם אי אפשר לשלם כי לא מדובר בכסף (גם בכסף, הרבה כסף) מדובר בהרגשה שלכם ביום יום, בחיים האמתיים ובעתיד.
אני נמנע מלהוסיף פרטים לא נעימים על מה שאני רואה וגם אתם רואים כל יום בסביבתכם הקרובה (שכנים, משפחה קרובה, חברים). אל תחכו למחר ותתחילו ליצור שינוי עכשיו ואני מתכוון לעכשיו, עכשיו.
אני מציע לכם תחילה לעשות כמה פעולות פשוטות כדי לצמצם נזקים מיותרים לעתיד.
1) פעולה פשוטה וראשונית היא לסובב את גלגל האחוזים ולהכניס לסל הקניות שלכם לפחות 80% חומרי גלם טריים ולא מעובדים ולא לומר אין מה לאכול כי יש המון אפשרויות, קישור לספר הבישול.
2) צפו בסרטונים שלי בנושא "למה לקנות אם אפשר לעשות?" וקבלו רעיונות וטיפים איך להכין מטעמים רק מחומרי גלם טריים.
3) תשתמשו באופציה שניתנה לכם בספר לשאול אותי שאלות, יש לי תשובות לכל שאלה, תנסו אותי ותראו.
4) תתנסו למשך 14 יום בערכה המנצחת לחיים בריאים דרך האוכל שמבטיחה 100% הצלחה בבישול אוכל מזין וטעים כחלק מרצון לחיות חיים בריאים ומאוזנים דרך האוכל.
אני נלחם ועומד מאחוריכם כדי שתוכלו ליצור שינוי מהותי באורח החיים עם אוכל מזין וטעים במיוחד, שיפתיע אתכם כל פעם מחדש.
הצטרפו לאלו שעושים ולא לאלו שחושבים וכנסו כבר עכשיו לצפות במה שאני מציע לכם - "הערכה המנצחת לחיים בריאים דרך האוכל".

יום שני, 18 ביולי 2011

קבלו את הדבר הבא דיאטה מהפכנית שלמרות מה שכולם אומרים היא תבטיח לך חיים בריאים ומאושרים.

הדיאטה שתשנה את חייך, כנס עכשיו ותבטיח לך חיים בריאים ומאושרים עד סוף ימי חייך.
קבלו את הדבר הבא, דיאטה מהפכנית שלמרות מה שכולם אומרים היא תבטיח לך חיים בריאים ומאושרים.

מה זאת הדיאטה הזאת ואיך היא עובדת?

הידיעה המרעישה ביותר לגבי הדיאטה היא שאינה עוסקת במזון, כן אתם קוראים נכון, אין לה אפילו קשר קטן למזון. הדיאטה עוסקת במה שמסתתר מאחורי האוכל שאנו אוכלים "בהרגלים", כולנו רוצים להיות בריאים אך למרבה הצער אנחנו כבר "רגילים" לחיים מהירים עם אוכל מהיר ולרוב גם מזיק.

לא מדובר כאן באוכל שישנה את חייכם אלא בגישה חדשה לחיים בריאים.
למדתי שכדי לשפר את חיי אני צריך להתקרב לסביבה שמשפרת את חייה, מאד קשה להיות עז שוטה שרוצה להיות בריא בסביבה שתומכת במושג "יהיה בסדר".
חיפשתי סביבה שתתאים להשקפת עולמי, שאתחבר לרעיון שלה להיות בריא ולהנות מזה, בלי שיגידו לי מה לעשות מה לאכול ומה לא לאכול, ולא מצאתי.
אז לפני שבע שנים בחרתי ליצור סביבה כזאת בעצמי וכך הגיחה לעולם דרך חדשה- "לחיות בריא דרך האוכל".
אני דור חמישי למסעדנים ועוסקים במזון, לאן שלא הלכתי עיסוק המזון ליווה אותי. מהמסעדה הראשונה שעבדתי בה בגיל 15 ("הפינה של שמחה" בחוף הילטון), הקצביה של חיים "בשר נטו" בכיכר מילאנו, המטבח של מלון דן פנורמה שם ביליתי שנתיים שעיצבו את חיי הקולינריים ואת הגישה המקצועית להכנת מזון ואירוח, בר סלטים מסעדה ומשלוחים "מתובל" שאבי ואני הקמנו וניהלנו ופסטה מיה.
עוד פרט חשוב שמלווה את חיי הוא הרצון הבלתי נשלט לשפר את חיי ואת חיי הסביבה ואם נחבר אחד ועוד אחד נקבל שני שבילים שהתחברו לשביל אחד שמוביל אותי לרצון להצליח וליצור אצל אחרים גישה לשיפור עצמי דרך האוכל.
כל מי שהשתתף בקורסי הבישול הבין כבר מהשיעור הראשון שלא מדובר כאן רק באוכל אלא בגישה טובה לחיים בריאים. מאחורי הטעמים והצבעים הנלמדים בכל שיעור מסתתרים רצון עז ותשוקה ליצור עולם עם ערכי חיים בריאים, הנאה ותרומה.
אני מציע להחליף הרגלים.
כל אחד מרגיש שהוא רוצה להיפטר מהרגלים אך מאד מתקשה ויש לכך המון סיבות מוצדקות, אבל אנו לא עוסקים בצדק אלא בשיפור חיים.
אני מציע תזכורת יומית שלמרות כל האתגרים שאנו חווים כדאי לנו לנשום, לחיות והכי חשוב ליהנות.
אני מציע להכניס לחייכם אוכל משובח עסיסי וטעים שהולך יחד עם הרצון שלנו להרגיש טוב ואפילו מצוין וליהנות מאכילתו ולפני כן גם מהכנתו. זאת הצעה לגישה לחיים בריאים שדוגלת בשאלה- איך אני עושה היום דבר חדש שישפר את חיי, ומהצד שלי גם את הטעם בחיי.
אני מציע סדרת סרטונים שתעניק לך רעיונות ודרכים לשפר את היכולות שלך במטבח להכין מזון משובח ברמה הגבוהה ביותר.
אני מציע סדרת סרטונים בנושא כלי מטבח שיסבירו אילו כלים חשובים צריכים להיות במטבח שלכם כדי שתוכלו ליהנות מהכנת ארוחות מזינות, מגוונות וטעימות.

אני מציע קורס בישול און ליין שכולל עשרה שיעורי בישול בוידאו באורך מלא שנותנים פתרון אמיתי בהבנת עולם הבישול, שמגישים את הידע הבסיסי של הבישול והאפיה בשפה פשוטה, הגיונית ונגישה.
אני מציע 100% מחויבות ליצור שינוי ברמת האוכל ובהכוונתו לאורח חיים בריא וכל זה בזמנים שלכם.

אני מציע את  התהליך המעשי שמחויב להצלחה שלך עם ליווי קבוצתי בעל וותק של עשור בשיפור הרגלי בישול, אכילה ועבודה נכונה במטבח הביתי. אני מציע להפוך את המטבח הביתי שלך למסעדה הכי בריאה וטעימה בעיר ועם הידע והפרקטיקה הנכונה ליצור תהליך מהנה שיבטיח לך לרצות ולחזור לעשות זאת שוב ושוב, לבשל ולאפות מגוון עשיר וטעים של ארוחות ברמה הגבוהה ביותר.

רוצה לצפות בכל הפרטים?

פוסטים לפי נושאים