יום ראשון, 9 ביוני 2013

נמאס לכם לבשל, לא מעריכים את הזמן והאהבה שאתם מעניקים לאוכל?

          "הכי כיף זה ליהנות מכל מה שעושים


הכי כיף ליהנות ממה שעושים ,אך מה לעשות שיש כל מיני דברים ש״צריך״ לעשות שהם לא בקטגוריה של כיף?

אני מכיר לא מעט ״בשלנים״ ויותר בשלניות שקיבלו את התואר ״בשלנים״ בזכות תבשיליהם המנחמים שליוו ומלווים מידי יום וברוב ארוחות ימי השישי את בני המשפחה והחברים. 
בהתחלה לארח היה כיף גדול ואפילו וואו, עם הרגשה של עשייה שבאה לידי הערכה, כולם יושבים מסביב לשולחן ואוכלים ונהנים מפרי יצירתך. 
בדרך במרוצת השנים חלק מההתרגשות של הכנת האוכל ונאמר את האמת גם הערכה לטירחה שבעבודת הבישול כדי שלכולם יהיה את האוכל שהם רגילים ואוהבים קצת נעלמת ואז הכיף הגדול מתחלף לטירחה, לשיעמום ומתחיל ממש להימאס  ובסוף מתעייפים ומפסיקים לארח במקרה הטוב ומזניחים את הבישולים שפעם מאד נהננו להכין. 

לכל ה״בשלנים והבשלניות״ התואר לא בא בחינם, צברתם ניסיון רב, היד שלכם הפכה מיומנת ומתורגלת וכששואלים אתכם למתכון אתם יכולים תמיד לומר:" שמתי תבלינים ככה עם היד עם הרגש בערך ככה או ככה ,ולא חייב להוסיף גזר אבל ניסיתי וזה מאד הוסיף". 

אני מזמין אותך ללמוד את היסודות ואת הסיבות שעושים כך או כך, להבין לעומק את שפת הבישול לשלוט בשפה ולהתחיל לבשל לא בשביל אחרים אלה בשביל עצמך האחרים אומנם י
ייהנו מהתוצרים ,אך לא לשם הסעדה תבשלו אלא בשביל הכיף, התוצאות ידברו בעד עצמם, זמן הכנת המנות יתקצר בחצי ותזכו ליהנות מכל רגע של ניסיון שצברתם במשך השנים. 
16/6/2013 בערב ,מועד תחילת הקורס לבישול הבריא -זה  בדיוק הזמן שלכם ובשבילכם. !!
תשקיעו בעצמכם שלוש שעות פעם בשבוע ותתמכרו להרגשה הנעימה של טיפוח  זמנכם הכל כך יקר ולפעמים קצת לא מוערך. 
אני מחכה לראותכם ומתרגש לחוות אתכם הנאה צרופה במטבח ובחיים. 
חייגו כעת להרשמה
 לקורס הבישול הבריא הקרוב!
  077-4602678 


פוסטים לפי נושאים