יום חמישי, 21 ביולי 2011

הצצתי לכם בסל הקניות ולא תנחשו מה גיליתי

הצצתי לכם בסל הקניות ולא תנחשו מה גיליתי
בדקתי 100% קונים וגיליתי ש-90% קונים מעל 80% חומרי גלם מעובדים, ארוזים באריזה צבעונית יפה ומפתה שמספרת סיפורים יפים על חיים ורודים ובריאים בארץ הפלאות.
סקרנותי גברה וכדי להבין למה יותר מ- 90% קונים "ג'אנק" החלטתי לשאול.
התשובות שקיבלתי היו מוזרות בעיני: "זה בריא", "אמרו בפרסומת שזה בריא", חברים שחיים בריא משתמשים במוצר הזה כל הזמן", "זה נוח", "זה זול" ...
  1. אוכל לא יכול להיות בריא הוא יכול להיות מזין כחלק מאורח חיים בריא.
  2. אל תאמינו לכל מה שמספרים בפרסומות, כי הם מוציאים מיליוני שקלים על סיפורים שיוצרים הזדהות מתוחכמת הגורמת למיליוני צרכנים לרוץ ולקנות. זה בסדר לרוץ אבל לא לרוץ ולקנות כי יש אותיות קטנות שאותם חברות הפרסום לא כל כך רוצים שתקראו ואכן רובנו לא קוראים אלא רצים וקונים.
  3. אל תעשו כל מה שהחברים שלכם עושים כי אין לכם את אותם הגנים ואני מוכן להתערב שהם צעירים ויפים. לגוף יש יכולות מוגבלות לפרק, אם בכלל, מוצרים מעובדים, בסופו של דבר בגיל מוקדם יחסית (45 – 60 ) הגוף יאותת לכם להפסיק ואם אתם לא תקשיבו לו הוא יתחיל להתקלקל.
  4. זה נוח עכשיו והרבה פחות נוח אם אתם מתכננים להאריך שנים ולהיות בריאים.
  5. זה זול עכשיו כי ככה אמרו בפרסומות אבל אם תבדקו היטב תגלו שאם תכינו לבד את אותה מנה היא תעלה לכם כמעט חצי.
אני מבקש מכם להפסיק לתרץ ולהצדיק פעולות מזיקות שאת המחיר עליהם אי אפשר לשלם כי לא מדובר בכסף (גם בכסף, הרבה כסף) מדובר בהרגשה שלכם ביום יום, בחיים האמתיים ובעתיד.
אני נמנע מלהוסיף פרטים לא נעימים על מה שאני רואה וגם אתם רואים כל יום בסביבתכם הקרובה (שכנים, משפחה קרובה, חברים). אל תחכו למחר ותתחילו ליצור שינוי עכשיו ואני מתכוון לעכשיו, עכשיו.
אני מציע לכם תחילה לעשות כמה פעולות פשוטות כדי לצמצם נזקים מיותרים לעתיד.
1) פעולה פשוטה וראשונית היא לסובב את גלגל האחוזים ולהכניס לסל הקניות שלכם לפחות 80% חומרי גלם טריים ולא מעובדים ולא לומר אין מה לאכול כי יש המון אפשרויות, קישור לספר הבישול.
2) צפו בסרטונים שלי בנושא "למה לקנות אם אפשר לעשות?" וקבלו רעיונות וטיפים איך להכין מטעמים רק מחומרי גלם טריים.
3) תשתמשו באופציה שניתנה לכם בספר לשאול אותי שאלות, יש לי תשובות לכל שאלה, תנסו אותי ותראו.
4) תתנסו למשך 14 יום בערכה המנצחת לחיים בריאים דרך האוכל שמבטיחה 100% הצלחה בבישול אוכל מזין וטעים כחלק מרצון לחיות חיים בריאים ומאוזנים דרך האוכל.
אני נלחם ועומד מאחוריכם כדי שתוכלו ליצור שינוי מהותי באורח החיים עם אוכל מזין וטעים במיוחד, שיפתיע אתכם כל פעם מחדש.
הצטרפו לאלו שעושים ולא לאלו שחושבים וכנסו כבר עכשיו לצפות במה שאני מציע לכם - "הערכה המנצחת לחיים בריאים דרך האוכל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים לפי נושאים