יום שני, 25 בפברואר 2013

רוצים לדעת מה אני חושב על מסעדות

>רשמית האוכל שתעשו בבית יהיה תמיד טוב יותר ואיכותי יותר ממסעדה.

היום אשתי החליטה לקחת אותנו למסעדה איטלקית שלא אנקוב בשמה כי איני מבקר מסעדות אך מה שחשוב לי לציין הוא שבזמן שחיכינו לאוכל פלוס הרמה הבנונית של המנות הגעתי למסקנה שבבית הייתי מכין את אותם המנות לכפול 4 איש שזה 16 אנשים באותו המחיר ששילמנו על שתי פיצות אחת לי ואחת לילדים ומנת פסטה, 2 בקבוקי שתייה ודפי ציור לילדים עם צבעים.
שיהיה ברור שאני לא מתלונן על זה שאכלתי במסעדה, לפעמים זה כיף לשבת ורק לחכות לאוכל אבל אני יודע שבבית הייתי יכול ליצור מגוון רחב יותר ולפי טעמי וטעמם של כל אחד מהסועדים כולל שכננו היקרים ועדיין היינו משלמים פחות מחצי כולל קינוח ושתייה בריאים כמובן. 

אני צועק לכם ומקווה שאתם מקשיבים, בבית האוכל תמיד יהיה יותר טעים ואיכותי, בבית לא צריך לחכות ואפשר ליהנות מההכנה עם המרכיבים והכמויות כמו שרק אתם אוהבים, אפשר לעשות יותר ואם נשאר לא צריך לארוז, צריך לאחסן וכך נהנים מהאוכל גם יום למחרת.

עכשיו אני שומע מה אתם חושבים, הוא שף, לו זה קל לומר ולעשות, אבל אנחנו לא יודעים איך מבשלים יותר טוב ממסעדה. אני מסכים ולכן אלחש לכם בסוד שיש לי פתרון וכדי לא להרחיב במילים שתחשבו שאין מעליהם כיסוי אני רוצה שתבואו לראות ולטעום בעצמכם ואז תחליטו אם אפשר להשיג תוצאות טובות יותר ממסעדה בבית או לא.
קבלו ממני אישית הזמנה זוגית כדי לחוות בעצמכם שיפור קולינרי בבית, לחצו כאן והירשמו עכשיו.
נתראה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים לפי נושאים