יום שישי, 21 בפברואר 2014

למה הלחם שתכינו בבית לא יצא לעולם כמו של אופה מקצועי במאפייה?

למה הלחם שתכינו בבית לא יצא לעולם כמו של אופה מקצועי במאפייה?

באמת חשבתם שאומר כך, הרי אני מאמין גדול בלחם הביתי, אני חושב שבבית ניתן להגיע לתוצאות טובות בהרבה מהלחם הקנוי.

כל אופה מקצועי יסכים איתי בדבר אחד בהקשר לאפיית לחם, הלחם שאני וכל אחד מאיתנו נכין במו ידינו יהיה תמיד הלחם המושלם. אבל אין לנו מיקסר ואין לנו תנור מקצועי ואין לנו תא התפחה ואין לנו ואין לנו, ותנחשו מה? בעיקר אין לנו.

לפעמים הרוב טועה, אם יש לנו רצון להכין לחם בבית אני מבטיח לכם שהלחם שלכם יהיה הכי טוב שתאכלו אי פעם.
כמה סיבות טובות להכין את הלחם בבית:
 1. יש לנו את האופציה לדעת מה יש בתוך הלחם ולשלוט בתוספות ובגיוונים האהובים ובכמויות שנרצה.
2. היום כבר כולם יודעים על התוספות המיותרות שמכניסים לנו לתוך הלחם התעשייתי שבאופן מצטבר פוגעות לנו במערכות החשובות בגוף. 
3. הריח יכנס לנו טוב טוב לזיכרון ויזכיר לנו כל פעם מחדש למה כדאי לנו לאפות שוב לחם בבית.
4. ניתן לאפות את הלחם כך שיספיק לזמן של שבועיים בלי צורך לקנות.
5. פשוט כיף כל פעם מחדש לגלות איך הכנת הלחם מתייעלת ואיך התוצאות משתפרות.



חשבתם שאני ישאיר אתכם עם המידע הזה ככה באוויר...





  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים לפי נושאים