יום שלישי, 25 בפברואר 2014

להיות יצירתי במטבח זה כל מה שביקשתי

להיות יצירתי במטבח זה כל מה שביקשתי

מה אני יכין לארוחת ערב או בוקר או צהריים או לחברים שמגיעים? שאלה מצוינת. עוד פעם נכין את זה או את ההוא? כבר נמאס, בt לי משהו חדש, מה אני רוצה לאכול ואיך מכינים את זה לעזאזל.
נחפש מתכון, יש מלא באינטרנט, מרוב מתכונים אני לא יודע מה לעשות ובכלל את מה שבא לי אני לא יכול לעשות עכשיו כי אין לי את המצרכים.
 זאת בטח חוויה יום יומית כואבת לרוב האנשים ותתפלאו גם לבשלנים המנוסים והוותיקים.
לבישול כמקצוע או כאומנות יש כללים ברורים שהם הבסיס להכנה של כל סוגי המאכלים הקיימים. מה שמשתנה בייחס לבסיס הם התוספות, אני קורה להם תוספות עדתיות, לדוגמה אם הכין מרק ירקות ביתי רגיל ואוסיף לא ג'ינג'ר ורוטב סויה הוא יהפוך להיות בסגנון המזרח הרחוק ואם אוסיף לא מעט אורגנו הוא יהפוך להיות איטלקי ואם ארצה להפוך אותו למעדן מזרחי אוסיף לו סחוג או כל תבלין שמאפיין את המטבח המזרחי. נשמע פשוט? 
לא תאמינו כמה שזה פשוט.

ולפני שאנו נפגשים אני אתן לכם טיפ קטן שעושה הרבה סדר וכיף במטבח.

לפני ובזמן הבישול דאגו שהכיור ומשטח העבודה יהיה תמיד פנוי מכל מה שאתם לא משתמשים, בהתחלה זו תיראה פעולה נוספת אך בהמשך תגלו איך אי אפשר לעבוד אחרת.



לומדים להיות יצירתיים במטבח         077-4602678

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים לפי נושאים