יום חמישי, 10 ביוני 2010

שוק הפשפשים

שוק הפשפשים

כל זמן פנוי שיש לי בבוקר אני מוצא את עצמי בלי לשים לב בנסיעה של 17 דקות לשוק הפשפשים כולל מציאת החנייה.
מטייל בין כל המוצרים שאנשים החליטו להיפטר מהם כי לא היה בהם שימוש ומוצא את אלו שהייתי מאד רוצה שישרתו אותי בעיקר במטבח.
סירי נחושת, מעבדי מזון, מטחנות תבלינים, מכונות פסטה מסוגים שונים, מכשירים להכנת וופל בלגי וופל לגלידה, מכונות גלידה ועוד כל מיני כלי מטבח קטנים ושימושיים.

כבר יותר משנתיים אני מאחל לי למצוא מכונת גלידה כזאת שאוכל להכניס לתוכה את התערובת והיא תהפוך לי אותה לגלידה, לפני חצי שנה מצאתי מין מכונת גלידה ענתיקה של חברה אמריקאית שלדעתי כבר לא קיימת ומאד שמחתי להגיע הביתה, להכין את התערובת ולגלות שהיא שבורה, אחרי מאמצים לתקנה , מודה נשברתי ועזבתי אותה בצד.
לא מיואש הגעתי לשוק ולפני שבועיים קרה הנס, מכונת גלידה בדיוק כמו שחיפשתי ישבה לה על הרצפה וקראה לי (אסףףף, אסףףף, תסתכל לכאן) והופ ראיתי ולמזלי זה שמכר לי אותה לא ידע בדיוק מ המכונה הזאת עושה אבל הוא ציין שהוא בדק אותה והיא עובדת, באותו יום באתי בלי כסף אבל כנראה שאוהבים אותי למעלה ולחבר מאד יקר היה את הכסף להלוות ל יכדי שאוכל לרכוש את המכונה הנכספת (140 ₪ במקום 150 ₪ ) מכונה כזאת חדשה עולה בסביבות 2500 ₪ כך שבגאווה לקחתי את המכונה ששוקלת קצת יותר מ12 קילו לחברי אסף כדי שיחזה במציאה החדשה ולשמחתי הוא החליט שלא אצטרך להחזיר לו את הכסף כי זאת מתנה ממנו, איך אפשר לסכם כזה יום, גם מכונת גלידה נכספת וגם מתנה.
המכונה כבדה אך בגאווה נסעתי הביתה להכין את הגלידה הראשונה ותנחשו מה? זאת הייתה הגלידה הטובה ביותר שטעמתי, היא הייתה כל כך אבל כל כך טובה שמילים לא יתארו את ההרגשה של אותה חוויה ראשונה. דרך אגב זאת הייתה גלידת שוקולד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים לפי נושאים