יום שישי, 6 באוגוסט 2010

אכפת לנו מה אנו אוכלים

אכפת לנו מה אנו אוכלים

האם באמת אכפת לנו מה אנו אוכלים?
כנראה לא כל כך.
כי בזכות גישתנו לחיים שמחפשת אחר הדרך המהירה, הנוחה והקצרה, אנו מוצאים את המוצרים המפתים שמתאימים "להפתעתנו" בדיוק לאורח החיים הסוער שבחרנו לחיות בו.
גם אלו שבדיעבד החליטו ללכת בדרך הבריאה וחשבו שאפשר לשלב אותה אם הטירוף היום יומי, אז גם הם "מופתעים" משפע האפשרויות שמוצעות להם כדי "לאכול בריא" .
כאחד בדיוק כמוכם שמכיר את סערת היום יום שלנו, בחרתי לחקור אחר האופציות שעומדות לפני מי שחי את חייו בטירוף ועדיין רוצה לאכול בריא וגיליתי שלא רק שזה לא אפשרי אלה גם לא אפשרי בכלל.
אלו שני הפכים שלא יפגשו לעולם.
אי אפשר לחיות חיים בריאים בקיצורי דרך.
אי אפשר לחיות בטירוף ולאכול בריא, כי אין דבר כזה אוכל בריא, כדי שהאוכל יהיה בריא לנו או יותר נכון יזין אותנו אנו צריכים להבין בכלל מה זה אוכל מזין, איך מכינים אותו ואיך אוכלים אותו.
זה ידרוש מכול אחד או אחת לקחת בחשבון שכדי לאכול מזין ולחיות חיים בריאים צריך להיפטר מהטירוף .
כדי לחיות בריא יש לשלב כמה פעולות יחד ששילובם יהיה הגיוני ויתרום לכל מה שחפצתם בו אי פעם ובנוסף יהוה דרך לתרום כמה שאפשר לאחרים רבים ככל שיהיו.
מה שתאמינו שזו הדרך, זו תהיה הדרך, והיחידים שיוכלו לתמרן בה ולשנות אותה, הם אתם תחת אותה כותרת שבעיקרה תוכלו ליעל את דרכיכם ולתרום מעצמכם יותר, לכמה שיותר אחרים.
כדי להכין אוכל טוב, מזין וטעים ביום יום ולא רק כתחביב יש להיות מרוכז היטב בפעולת הבישול שכוללת כמה שלבים מאד בסיסים: ציוד מתאים, תכנון, הכנות מוקדמות, בישול נכון והגשה.
לבשל נכון זו אומנות חיים לכל דבר שדורשת תרגול רב והיפטרות מהרגלים שעד כה לא תרמו כל כך לחיינו.
כדי לחנך את ילדנו בצורה הטובה והיעילה ביותר לערכים בונים ובריאים, אנו צריכים לחנך היטב קודם את עצמו, כל השאר יבוא מאליו.
בעצמי כבר שש שנים אני חווה את השינוי שמשלב אורח חיים בריא עם סדר יום מאתגר, עם הצורך הלא פשוט בפרנסה, שתשלב הנאה והתפתחות אישית וכלכלית , ומתוך ההתנסות פיתחתי לי דרך לשפר את דרכם של רבים ככל שיהיו ולתרגל עימם יום יום את אומנות הבישול והאפייה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים לפי נושאים