יום שלישי, 2 בפברואר 2010

על אוכל וילדים



ילדים אוכלים את מה שההורים קונים, תקנו זבל – הילדים יואכלו זבל, תיקנו אוכל איכותי – הילדים יואכלו אוכל איכותי.

ילדים וגם הורים צריכים לשים לב ולפתח רגישות בנוגע לתחושת רעב ולתחושת רעב אמיתי והכוונה לאוכל, הילדים אוכלים מה שאתם אוכלים כבר מגיל שנה כך שעם ילדכם ועתידם חשובים לכם ההורים זה הזמן לעבור לאכילה נכונה וטעימה .
קשה לשכנע מישהו שרגיל לאכול אוכל בעייתי אך טעים שלא מקשר בין תופעות לוואי שנובעות מאכילה לא נכונה לעבור ולאכול אוכל שתורם לגוף ולא פוגע בו.
המטרה שלי היא לגרום לכם קודם לקשר בין אוכל להרגשה שבאה אחריו ולהבין מה עושה לכם טוב ומה לא. חשוב לנתק את המושג טעים מאוכל מזיק כי זו עבודה בעניים, אתם אוכלים אוכל נטול ערכים בתוספת מלח והמון סוכר שהופך בעיינכם את האוכל לטעים .
אני מזמין אותכם להבין ולבשל אוכל טוב לכם ולעתיד ילדכם.

יש ביטוי שמבטא בצורה מושלמת את מה שאני מנסה להעביר לכם כרעיון

"בחיים כל אחד אוכל את התבשיל שהוא בישל לעצמו" ואני מוסיף את הילדים לתמונה שהם הרי הדבר היקר ביותר לכולנו, הם אוכלים את האוכל שאתם מבשלים להם או קונים להם. תבחרו לשנות ואני כאן בשבילכם, אתם מוזמנים לשאול כל שאלה שמעניינת אתכם בנושא ואני אשמח לתת לכם את דעתי המקצועית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים לפי נושאים